إدعولي

6 مايو، 2009

2 تعليقان

بسم الله الرحمن الرحيم
انا نفسي في كل دعواتكم ليا الفتره اللي جايه لأني يوم السبت القادم الموافق للتاسع من مايو عام २००९ يوم مناقشة مشروع تخرجي وأنا قائد المجموعه (الليدر) وربنا يسترها عليا يارب ….. الله يعلم كم تعبت وكم بذلت من جهد وعمل في ذلك المشروع وحدي طوال السنه وكم عانيت من الضغط النفسي والعصبي بسبب سنة رابعه دي….
سنة طويلة ورخمة ولكني بذلت ما عليا والباقي على الله وسبحانه وتعالى…
المشكلة مش فيا لاني واثق من نفسي جداً ومن مجهودي لكن المشكلة في ناس يطلقون على انفسهم دكاترة وكأنهم جهابذة في التخصص وهم كل ما يعرفونه بعض الأشكال والرسومات وبعض الكلام الأكاديمي ولكن هذا لا ينطبق على جميع الدكاترة لكن القليل منهم وسوء حظي أوقعني مع أحدهم لأجد نفسي طوال العام أنا من يحاول ان يشرح لأستاذه ما يتم وكيف يتم….
عالعموم بدون تفاصيل كتير ورغي كمان ما فيش منه لزمه انا كل ما أمله أني ربنا يوفقني ومجموعتي وننجح ونخلص وناخد البكالوريوس لننتقل لمرحلة جديدة في حياتنا بعد انتهاء الجامعه

فقط أدعـــــــــــــــولي ومن قلبكم

نُشرت بواسطة

أحمد فارس

مصمم واجهات مواقع انترنت وتطبيقات موبايل وكذلك متمرس في تطوير مواقع الانترنت، اهتم واتعلم تجربة المستخدم،مسلم مصري مهتم بالاعمال والانشطة التطوعية،مؤمن بالريادة كاسلوب حياة بترك واحداث الأثر والعيش بالتحديات المخلوطة بالشغف، لذلك اسست المجرة كأول مساحة عمل مشتركة بالشرقية، ومؤسس مشارك بمبادرة مواعيد ، وايضاً محاضر في تصميم/تطوير الويب وكاتب بعدد من المواقع التقنية.